Producenci
Promocje
Lalka modnisia mini Sadie 15cm OurGeneration
Lalka modnisia mini Sadie 15cm OurGeneration
66,99 zł 59,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 3600 sztuk mini Basic
Kreatywne klocki Plus-plus 3600 sztuk mini Basic
449,99 zł 439,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 3600 sztuk Mini Neon Edukacja
Kreatywne klocki Plus-plus 3600 sztuk Mini Neon Edukacja
449,99 zł 439,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 3600 sztuk Mini Pastel Edukacja
Kreatywne klocki Plus-plus 3600 sztuk Mini Pastel Edukacja
449,99 zł 439,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 1800 sztuk mini Pastel
Kreatywne klocki Plus-plus 1800 sztuk mini Pastel
319,99 zł 309,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 1800 sztuk mini Basic
Kreatywne klocki Plus-plus 1800 sztuk mini Basic
319,99 zł 309,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 220 sztuk Mini Basic
Kreatywne klocki Plus-plus 220 sztuk Mini Basic
49,99 zł 47,99 zł
szt.
Kreatywne klocki Plus-plus 220 sztuk Mini Pastel
Kreatywne klocki Plus-plus 220 sztuk Mini Pastel
49,99 zł 47,99 zł
szt.
Klocki Plus-Plus Pastel 100 szt
Klocki Plus-Plus Pastel 100 szt
36,99 zł 34,99 zł
szt.

Gra logiczna 4w1 Karty Wyprawa Pirata

scratch gra logiczna 4w1 karty wyprawa pirata
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 59,99 zł 59.99
ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: Scratch
Kod produktu: 207E-77068_20211027230949

Opis

Gra logiczna 4w1 Karty Wyprawa Pirata od marki Scratch to 4 różne gry: gra wojna, Czarny Duszek, memo, trójka. Za każdą wygraną grę zdobywasz monetę. Zwycięzcą wyprawy zostaje gracz z największą liczbą monet.

Zasady gry: Gracze rozgrywają 4 różne gry w dowolnej kolejności. Jeżeli jeden z graczy wygra pierwsze 3 gry to już jest zwycięzcą i nie trzeba grać w kolejną grę. Jeśli po 4 grach nie ma gracza z największą liczbą monet to należy grać w gry do momentu, aż któryś z graczy zdobędzie 3 monety.

Gra uczy logicznego myślenia.

Zestaw zawiera:

- 37 dużych kart,

- 10 monet,

- instrukcja w języku polskim.

Gra dla 2-4 graczy

Gra idealna na prezent. Zapakowana w piękne, ręcznie wykonane konturowe pudełko.

Wiek: +5 lat

Gra wojna:

Przygotowanie: Zagraj w grę wszystkimi 36 kartami (bez czarnego ducha) lub połową. Rozdaj karty równo. Może być również rozdanie, że niektórzy gracze mogą dostać o jedną kartę więcej niż inni. Każdy gracz układa stos swoich kart przed sobą, nie patrząc na nie.

Rozgrywka: Każdy gracz odkrywa na stole pierwszą kartę ze swojego stosu, pokazując swoją kartę wszystkim graczom. Gracz, który ma kartę o najwyższej wartości, wygrywa bitwę. Zatrzymuje wszystkie zagrane karty i odkłada je na spód swojego stosu. Jeśli najwyższa wartość jest umieszczana przez 2 lub więcej graczy, gracze ci muszą umieścić 2 dodatkowe karty: 1 z obrazem skierowanym w dół (ukryty), a drugą na górze z obrazem do góry. Zwycięzcą gry jest ten, kto ma najwyższą wartość ostatniej wyłożonej karty. Trzyma wszystkie karty na stole, w tym karty zakryte. Jeśli skutkuje to kolejnym remisem, powtarzaj tę część gry, aż wyłoni się zwycięzca.

Koniec gry: Kiedy graczowi skończą się karty, kończy to jego grę. Pozostali gracze kontynuują grę, dopóki 1 gracz nie zdobędzie wszystkich kart. Ten gracz zdobywa monetę pirata.

Memo:

Przygotowanie: Weź 36 kart lub każdą inną liczbę kart parzystych (te które tworzą pary). Wymieszaj je i rozłóż na stole rysunkiem do dołu, tak aby nie był on widoczny.

Rozgrywka: Każdy gracz w swojej turze może odkryć 2 karty rysunkiem do góry. Jeśli rysunek jest taki sam na obydwu kartach gracz zatrzymuje tą pare kart. Następnie ten gracz wykonuje kolejną turę, dopóki nie odwróci 2 kart, które nie tworzą pary. Jeśli odkryte karty maja inne rysunki to gracz z powrotem je odkłada rysunkiem do dołu.  Uwaga: Należy bacznie obserwować wszystkie odkrywane karty i starać się je zapamietać.     Koniec gry: Gra kończy się wówczas, gdy wszystkie pary kart zostaną zebrane ze stołu. Gracz z najwiekszą ilością par zdobywa monetę.

Czarny Duszek:

Przygotowanie: Weź Czarnego Duszka i 36 (lub inną parzystą liczbę) kart, przy czym każda karta pojawi się dwukrotnie. Rozdaj karty równo, niektórzy gracze mogą dostać o jedną kartę więcej niż inni.

Rozgrywka: Każdy gracz w otrzymanych kartach szuka par i odkłada je na stół. Może pokazać graczom odłożone pary. Gracze trzymają pozostałe karty w rękach. Każdy gracz po kolei losuje kartę od innego gracza. Jeśli gracz dobiera kartę, z której może utworzyć parę, odkłada tą parę na stole.  Jeśli nie można utworzyć pary z tą dobraną kartą, dodaje ją do swoich kart trzymanych w ręku.

Cel gry: Celem gry jest aby nie zostać z kartą Czarnego Duszka. Każdy z graczy bez Czarnego Duszka zdobywa monetę.

Trójka:

Ta gra jest podobna do kwartetów, ale zawiera 3 karty zamiast 4 kart na zestaw. Przygotowanie: Weź wszystkie 18 unikalnych kart i umieść pary odkryte na stole. Do zebrania jest 6 trio. Rozdaj karty po równo między graczy. Możliwe, że niektórzy gracze otrzymają o jedną kartę więcej niż inni. Każdy, kto ma od razu trio, może to odłożyć na bok.

Rozgrywka: Grę rozpoczyna 1 gracz proszący dowolnego innego gracza o kartę w trójce, z której ma już co najmniej 1 kartę. Popatrz na rysunki kart na stole, aby dowiedzieć się, które figurki nadal należą do trio. Jeśli gracz który został poproszony, ma tę kartę, musi ją oddać. Jeśli nie ma żądanej karty, mówi to, a następny gracz prosi o kartę. Jeśli gracz ma 3 karty w trio, ogłasza to i odkłada trio na bok.

Uwaga: Nie możesz prosić o karty w trójce, której nie masz. Nie możesz od razu zażądać zwrotu karty, którą właśnie przekazałeś.

Koniec gry: Kiedy graczowi skończą się karty, jest to koniec gry dla tego gracza. Po dopasowaniu wszystkich trio gra się kończy. Gracz z największą liczbą trójek wygrywa i zdobywa monetę.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl